♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 5 juli 2009

Moln.....moln....

Av ♥ Monica ♥ - 5 juli 2009 14:50

..........och ingen liten sol som tittar fram idag. Några regnstänk har det kommit, men ingen riktig skur än i alla fall.

**********************

Bänken som har iordningsställts har kommit på plats på förmiddagen och nu har vi ätit middag.... grillade kotletter och pommes frites blev det idag, men vi satt inne vid köksbordet och åt för vädret tillåter ingen vistelse ute vid trädgårdsbordet denna eftermiddag tyvärr. Jag vill ha solen och den goa värmen tillbaka som vi har haft de senaste två veckorna.

**************************

Nu önskar jag alla en riktigt trevlig fortsättning på denna söndag!

 
 
Ingen bild

En Ystadsresenär

5 juli 2009 17:12

Det var väl just ingen go värme. Kvavt och svettigt och jävligt i största allmänhet. Må det dröja innan den kommer tillbaka.

 
Medresenärska

Medresenärska

5 juli 2009 17:47

Håller med föregående kommentatör ... Den värmen är väl inget att längta efter. Har precis för mig att du skrev att du höll dig i skuggan ... Bättre med lite mindre värme och att man kan njuta i solen, tycker en medresenärska.
Ha det gott !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

5 juli 2009 19:19

Här har vi haft en sval och skön söndag.
Önskar dig en bra kväll
Kramen

http://danslillis

 
Ingen bild

inte ens värd en tunna skit

5 juli 2009 20:50

Vad glad jag blev över att Birgitta sa att hon tycker så bra om dig och att hon alltid gjort det!

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

5 juli 2009 21:48

Lilla solen får gärna gömma sig ett tag för mig;) Blev helt utslagen, ja det har varit en svettig kamp. Hästarna plågades av värmen och flygfäna, nu mår vi som fisken, hehe.
4:a smårätter tackar man inte nej till;)

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

5 juli 2009 22:29

En mulen dag här utan regn 25*, en helt underbar dag, så skönt att få andas, kroppen vaknar till liv på ett underbart set. Ingen mera sådan värme om jag får välja tack.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

6 juli 2009 12:24

Inte en droppe regn här men idag är det lite behagligare värme.
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
sanna

sanna

6 juli 2009 13:16

Nu kikar jag in hos dig igen
Har varit rätt osynlig ett tag
Kropp o själ som inte riktigt har orkar
Ha en bra vecka trots regnet
Kram

http://susyj.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards