♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 28 maj 2013

Sommaren på gång

Av ♥ Monica ♥ - 28 maj 2013 13:54

Nu händer det mycket ute i naturen och i trädgårdarna......liljekonvaljerna börjar blomma.......syrenerna är i knopp och i vår trädgård blommar guldtöreln för fullt,även doftpionen har stora knoppar.


 

Så här vackert blommar äppelträden .........


För att återgå till något helt annat så var jag på den årliga facebookträffen igår.Vi blev bara 4 personer detta året,men så blir det när sjukdomar och annat sätter käppar i hjulet för folk.Vi 4 hade i alla fall några trevliga timmar på 8 glas i Jönköping och efter det så åkte jag och min chaufför Anita upp till A 6 och shoppade och fikade.Klockan var nästa sex när vi var hemma här.Vi konstaterade att vi hade haft en väldigt trevlig dag när vi skildes åt.Vi får tro att vi blir fler nästa år.......det var sju stycken som var förhindrade att komma.


Ikväll ska jag ha oriflamevisning här hemma.......min regionchef Kerstin från Skurup kommer och visar en del grejer ur det stora sortimentet.Hon och hennes man har varit här för en stund sen och lämnat två stora väskor med grejer och vi fikade på altan.Hoppas vi kan vara där ute även ikväll.Nu har dom åkt och parkerat sej och husvagnen på en plats neråt byn och jag och Abbe ska ta en promenad strax.


HA DET SÅ BRA ALLA!

 

 

 
 
Micke

Micke

4 juni 2013 10:30

Fb träff låter ju trevligt...man ska nog inte vara för många då...! :)

Har haft några bloggträffar själv...riktigt trevligt.

Ha de bäst nu.

http://guldkryckan.blogspot.com

 
Snejky

Snejky

7 juni 2013 17:20

Men vad roligt med bloggträff. Håller med Micke om att det är nog lite bättre med inte alltför många..
Härligt foto du lagt ut..
Kramen

http://ebba.webdon.nu

♥ Monica ♥

7 juni 2013 18:29

Ja,för många deltagare blir lite opersonligt.

 
college paper writing service reviews

college paper writing service reviews

22 juli 2016 09:47

I like spring very much! So, it is very inspiring post! This tree is really amazing! Thanks a lot for all these tips! I will use them!

http://paperwriting-services.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards