♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg under mars 2008

Av ♥ Monica ♥ - 31 mars 2008 21:20

Då har vi avverkat ytterligare en månad och i morgon har vi den 1 april. Denna dagen har visat sej från den fina sidan med 13 plusgrader i skuggan.Annars har dagen förflutit med jobb och  tvätt....som jag för övrigt kunde hänga ut på altan för första gången i år.

Jag har tittat på "Fråga doktorn" på tv och jag har även plockat undan påsksakerna.

Nu finns även en ny omröstning för april månad klar!

Av ♥ Monica ♥ - 31 mars 2008 21:14

Här kommer resultatet för mars

Brukar du äta ägg på påskafton

Ja,till frukost    45.5 %

Nej    18.2 %

Ja, i samband med en påsksupé    36.4 %

Totalt har 11 personer röstat.
Omröstningen startade 2008-02-29 16:11


StängVisa fler omröstningar

Av ♥ Monica ♥ - 30 mars 2008 21:30

Redan söndag kväll och slut på semestern för denna gången. Ska bli roligt att träffa jobbarkompisarna i morgon igen....dom är guld värda.

Denna dagen har väl varit som alla andra söndagar så jag slutar med att önska alla bloggläsare.......EN RIKTIGT GOD NATT!

Av ♥ Monica ♥ - 29 mars 2008 22:33

I eftermiddag har vi varit på 4-årskalas.....lille Alex fyllde fyra år tidigare i veckan. Vi fick hembakat fika och kaffe, även hembakad princesstårta. Vi hade så trevligt och barnen lekte och mådde som små prinsar. Lille Emil växer och frodas och sitter på golvet emellanåt och tittar på när syskonen leker.Vi var hemma vid halv sjutiden och då spelade vi bingolotto, men ingen vinst idag. Vi spelade ju bara treans bingo eftersom vi kom hem sen programmet hade börjat så vi rättade våra lotter på datorn efter programmets slut.Klockan åtta började det en ny programserie i fyran som heter "körslaget" och det tittade jag på...riktigt bra faktiskt så det blir till att följa även nästa lördag. Synd bara att det krockar med bingolotto som ändrar sin sändningstid till klockan åtta från nästa lördag.

Nu får vi dra fram våra klockor en timme...sommartiden börjar ju inatt.

Av ♥ Monica ♥ - 28 mars 2008 22:45

Då är lets´dance slut för denna gången och det blev ju Tina och Tobias som vann...GRATTIS!


Klockan är mycket så jag säjer bara......


GOD NATT och sov gott alla bloggläsare!

Av ♥ Monica ♥ - 27 mars 2008 22:01

Idag har min bästa kompis varit här och det är alltid lika trevligt och vi har mycket att prata om eftersom det inte är så ofta som vi träffas. Vi åt ost, frukt och olika sorters kex och avslutade vår samvaro med kaffe och kanelbullar.

Kvällen har varit som det brukar med tv-tittande och fika......

Av ♥ Monica ♥ - 27 mars 2008 16:46

Minns ni denna fina låten?

Av ♥ Monica ♥ - 26 mars 2008 22:08

Ännu en dag har nått sitt slut och vi har haft ett underbart vackert väder idag med sol, synd bara att det ligger snö på marken fortfarande.

Jag tog en promenad till affären på förmiddagen och först träffade jag min jobbarkompis som kör posten här denna veckan och då pratade vi en liten stund. När jag kom till affären träffade jag en bekant som jag inte pratat med på flera år trots att vi bor i samma samhälle. Sen kom en svägerska och hennes dotter in i affären och hade med sej lille Rasmus som dom var barnvakt åt idag och då pratade vi en stund så det tog lite tid innan jag traskade hemåt med min matkasse.

Mina varor från oriflame kom också i eftermiddag så dom har jag gjort i ordning till mina kunder och även ringt och sagt att det går bra att hämta det dom har beställt. Som vanligt blev det en stund vid tv:n....kockduellen och rent hus.

Nu ska jag släcka ner och lägga mej och lyssna på Lisa Syrén och karlavagnen......vi hörs!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards