♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 14 mars 2008

Av ♥ Monica ♥ - 14 mars 2008 21:32

Återigen är det fredag....veckans bästa dag tycker jag. Dammsög och torkade golven när jag kom från jobbet och sen skrev jag inköpslistan för nästa veckas matsedel. Åkte till Mullsjö och handlade som vi brukar göra på fredagseftermiddagen och sen blev det lite middag när vi kom hem.


Ikväll har jag som vanligt sett på lets´dance och nu väntar jag på utröstningen. Vågar man sej på en gissning tro.....? Nää, jag avstår nog det, men jag hoppas ju att Karl-Petter dansar vidare även nästa fredag.


Käre "mullsjöfan"....tyvärr har vi inte listat ut vem du är, men det lutar

ändå  åt en viss person, men Göran tror inte att det stämmer på grund av kepsen....hur han nu kan veta det.Nu frågar jag......är ditt namn 4 bokstäver? Spänningen stiger ..........

Av ♥ Monica ♥ - 14 mars 2008 18:49

Velig och villig
Då en avläsare ringde på hyreslägenheten öppnades dörren av en ung dam, som endast var iförd ett tunt nattlinne. Mannen hade svårt att slita blicken från den läckra uppenbarelsen, men han harklade sig och sa:
- God morgon, min sköna, jag är från elverket och kommer för att läsa av er mätarställning.
- Hur kan jag vara säker på det? Frågade damen. Hur kan jag veta att ni inte är en våldtäktsman, som tänker utnyttja en ensam försvarslös hustru, som måste vara alldeles ensam ända tills mannen kommer från jobbet efter klockan fem?

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards