♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

GRATTIS MICHAELA

Av ♥ Monica ♥ - 14 maj 2009 15:32

Idag fyller mitt barnbarn Michaela 10 år.....grattis lilla Ela. Jag köpte present till henne igår när jag var i Tidaholm, men kalaset blir inte idag. Jag pratade med Micke tidigare idag i telefon och vi bestämde att dom hör av sej när vi ska komma och fira henne...

Dagens födelsedagsbarn.....

*****************************

När min gubbe kom hem på lunchen idag talade han om att han får jobb med lön från kommunen från den 8 juni till och med augusti månad ut. Han ska ha fyra veckors semester i juli samtidigt som jag har min semester så det ordnar sej riktigt bra under sommaren.

****************************

Nu ska jag titta in till mina bloggvänner en stund!


TÄVLINGSSUGEN ?... Gå in på min blogg från den 7 maj i så fall och kolla!

 
 
lillis

lillis

14 maj 2009 17:09

Grattis till ditt barnbarn som fyller år.Ett stort Grattis till din man som fått jobb
Kramen

http://danslillis

 
Ruth

Ruth

14 maj 2009 17:30

Grattis till farmor som har ett så gulligt barnbarn, grattis även till födelsedagsbarnet så klart, hurra, hurra, hurra !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

14 maj 2009 17:47

Ja tänk när man var 10 år, minns det som igår. Det är egentligen bara kroppen som ändrat sig. Till det sämre förstås;(

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
sanna

sanna

14 maj 2009 20:56

Då säger vi grattis till Michaela idag då
:-)
Tack för de tröstande orden förresten.
Kram

http://susyj.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

14 maj 2009 21:41

Grattis "Ela" ... vad bra att du får vänta lite på din present från Farmor och farfar. Den som väntar på något gott .... osv.
Ha en bra kväll och morgondag.

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Calma

Calma

14 maj 2009 22:06

hej där,
Grattis till ditt b-barns födelsedag,ja,man märker på dom att tiden bara far iväg,
vet att mina barn sagt att "nu förstår vi mamma,vad du menade med,att vänta tills ni får barn själva,ska ni se att man tycker åren bara far iväg"
o nog är det så,

vad härligt att det ordnade upp sig,eller blir en bra sommar iaf,
alltid bra att veta,

ja,det är si o så med arbeten,
min man är inredningssnickare-finsnickare, o ibl har de bara jobb ett par tre v,sen rullar det in lite o så håller det på,
man skulle ju önsa att man fick ha jobb,nu när det ej är så långt kvar tills pensionen,
min gubbe har ca 5 år kvar,jag 6,hmm,som sagt,vart tar tiden vägen,

ha det bäst,
kram,Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Dante

Dante

14 maj 2009 22:34

Shoppingsugen? Rabattkupong på Lindex i min blogg!

http://dante.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

16 maj 2009 09:03

Ja de e på siona barn o barnbarn man ser att man själv börjat komma till åren!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards