♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av ♥ Monica ♥ - 19 maj 2009 17:23

Idag tog jag med mamma på en utflykt till Brissmene blommor och där inhandlade hon 2 tagetes, 2 silverek, 3 pelargoner och 6 isbegonier till ett pris av 110:-.....var köper man billigare tro? Även jag handlade en stor tagetes, 2 strandkrasse(tror dom hette så) och en annan fin växt med små rosa blommor för sammanlagt 40:-...även det jättebilligt.Foto kommer i morgon på det jag köpte så får ni se hur dom ser ut.

När vi hade handlat färdigt åkte vi till Falköping och fikade på Mössebergsbagarn...jättegott fika hade dom där så vår lilla utflykt var väldigt lyckad och mamma tyckte det var så roligt att komma ut och se sej omkring lite.

********************************'

Någon ville veta lite mer om bilden jag hade i gårdagens blogg och jag antar att det var för offerkällans skull den var lite intressant. Tyvärr kan jag inte komma med något spännande omkring den, men min man säjer att det är nog så att det är en vattenådra som har runnit upp på berget och sen har någon gett platsen namnet offerkällan. Om detta är fel så återkommer jag till det i så fall och rättar till det ifall någon  känner till en annan historia bakom denna källan.

*******************************


Så här fin är vår brudspirea nu.....finns två till  som inte är med på bild som blommar lika rikligt

******************'

Nu är det bara i morgon också, sen blir det dragning i min tävling från bloggen den 7 maj...så passa på att svara på frågan om ni vill vara med och tävla!!

JAG ÖNSKAR ALLA BLOGGISAR EN FIN KVÄLL!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards