♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av ♥ Monica ♥ - 24 mars 2008 20:38

Då är påsken över för detta året och det blev en vit påsk i år.Denna annandag påsk har vi varit en tur till Söderbergs loppis som har haft premiär denna helgen. Det fanns mycket att titta på och även köpa, men för min del blev det ingen affär idag, däremot så köpte Göran en kaffekvarn och en bytta av något slag.


Barnbarnet Alex fyller 4 år idag, kalas blir det till helgen som kommer. Lägger in en bild på Alex.


 Eftermiddagen har gått i musikens tecken då jag och min mamma har suttit och lyssnat på musik.....Marianne och Per Filips samlings cd med många fina andliga sånger. Jag gillar många sorters musik förutom dansbandsmusiken som är nummer ett för mej. Det jag inte tycker om att lyssna på är opera, klassisk musik och jazz.

Det har kommit lite snöflingor även idag, men inget som har gjort att det har ökat på snömängden precis. Nu har jag semester resten av denna veckan så i morgon blir det sovmorgon.....


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards