♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 17 mars 2008

Av ♥ Monica ♥ - 17 mars 2008 21:21

Idag har det snöat hela dagen och jag som aldrig har bilen i vanliga fall skulle ha den idag eftersom jag skulle med min mamma till vårdcentralen i eftermiddag.Det var ingen höjdare att köra till jobbet på morgonen, däremot när jag åkte hem vid halv tio då var det ingen snö på vägen och jag blev glad och nöjd. Men säj den glädje som varar....när jag varit hemma en stund så öppnade himlen sej och snön dalade så fint ner och höll sen på med det tills nu ikväll. Resan med mamma gick bra, men det gick inte fort när jag körde och de andra bilisterna var försiktiga också som gott var. Mamma var med hemma och drack kaffe och åt smörgås innan jag skjutsade hem henne.

Jag har beställt varor från oriflame nu ikväll och jag har sålt för över 1500:- denna gången så jag är nöjd.

Nu ska jag läsa lite bloggar som mina vänner härinne skriver, men jag bloggar vidare här i morgon.

HA DET BRA ALLA BLOGGLÄSARE !

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards