♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av ♥ Monica ♥ - 7 juli 2012 15:15

Idag gratulerar jag min son Thomas på hans 37-årsdag.......

 

 

Detta fotot är från midsommardagen när vi firade både Thomas och hans sambo Erika.Dom fyller år med bara två veckors mellanrum så vi slår ihop deras dagar och firar båda samma dag.......i år blev det ett par dagar efter att Erika fyllde.Trollen som står framför dom fick dom av mej och min man och det Erika visar upp är biljetterna till diggiloo på Läckö slott senare i månaden och den presenten fick dom av Erikas föräldrar.

 

Inte nog med att Thomas fyller år idag,han hade turen att komma fram till radioprogrammet *Ring så spelar vi* i morse.Han hade tur och svarade rätt på frågan han fick och vann två stycken cd-skivor.Han hade önskat *Heaven* med Brian Adams,en mycket vacker låt som jag ska se om jag kan spela för er i morgon om jag hittar den på youtube.

 

 

Det står alla hjärtans dag på tårtan,men jag tycker att den passar ändå en dag som denna ......


    EN STOR GRATTISKRAM TILL THOMAS PÅ FÖDELSEDAGEN!

 

 



 

 

 


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards