♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 1 januari 2008

Av ♥ Monica ♥ - 1 januari 2008 18:45

Då är snart årets första dag tillända och nu har "julsnön" kommit. Igår kväll började det snöa och även idag har det snöat lite....ja, så pass har det kommit att Thomas fick ge sej iväg och snöröja gatorna vid femtiden i eftermiddag. Han var här hos oss när dom ringde och meddelade att det var dags att äntra traktorn, så han har ungefär sju timmar att göra med denna snö. Det var inte vad han hade tänkt sej precis för varken han eller vi tyckte att det kommit så mycket att det var nödvändigt, men det kanske har kommit mer i Mullsjö än det har gjort här.Det heter ju snösäkra Mullsjö *LER*.

I morgon är det åter dags att bege sej till jobbet, men Rickard blir hemma för han hade oturen att få feber och halsont kvällen före nyårsafton så han fick fira nyårsafton i sängen. Synd åt honom eftersom han och Mia var bjudna till Mias ene bror, men inget att göra åt. Jag fick skjutsa hem Mia igår så hon kunde vara med på festen på kvällen och dom hade haft det trevligt...hon ringde till Rickard efter tolvslaget....tror hon längtade efter honom och saknade hans sällskap på nyårsaftonskvällen.

Vi hade gäster här och hade så trevligt.

Hoppas ni alla mår bra som läser detta och firade med förstånd igår kväll. Jag dricker ju sällan eller aldrig något starkt så jag mår toppenbra.Och det gör säkert våra gäster också.

Av ♥ Monica ♥ - 1 januari 2008 01:01

Till alla bloggläsare!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards