♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av ♥ Monica ♥ - 23 mars 2009 16:15

I går kväll började det snöa .......... det fullkomligt vräkte ner så jag tänkte att håller detta på hela natten så har vi en halv meter snö när det blir morgon och dags att åka till jobbet, men så farligt var det inte.

*********************************** 

Efter en välbehövlig promenad på förmiddagen började jag med middagen när vi kom hem och det blev kålpudding idag.....jättegott! Nu i eftermiddag har jag suttit och pratat i telefon med en vän som jag kom i kontakt med genom dansbandsdax för ett par år sen. Vi har även träffats på Sägnernas hus på julmarknaden 2007 när hon var med på en resa dit med buss från Göteborg.

Jag har försökt komma fram till turistbyrån i Falkenberg för att beställa biljetter till Vallarnas friluftsteater i sommar men det är svårt att komma fram eftersom det är många som ringer. Det är första dagen som vi som har förtur att beställa får ringa, men det ska väl gå att komma fram så småningom.En röst säjer att det är över tjugo minuters väntetid så man ska ringa lite senare och nu har jag hållit på att ringa med jämna mellanrum sen förmiddagen.

När jag tittar ut genom fönstret ser jag små snöflingor dala så sakta ner från himlen......undrar om det är det som kallas för *manna från himlen*?


Nu önskar jag alla en angenäm kväll framför tv-apparaterna..... eller vad ni nu ska göra för något!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards