♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av ♥ Monica ♥ - 6 juli 2009 13:50

Idag är det sol en stund och regn och åska i nästa stund. Annars är läget under kontroll. Efter avslutat arbete åkte jag till Landhs konditori för att lämna lite beställda grejer från oriflame till fikaägarens föräldrar. När jag kom dit bjöd *mamma Alzén* mej på te och skinkbaguett och vi satt vid bordet i två timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Även *pappa Alzén* anslöt sej en stund med kaffe och bulle. Dom är så trevliga och sociala så det är så roligt att träffa dom och prata bort en stund.När jag skulle åka hem fick jag med en påse med  kanelbullar och brysselkex till vårt kvällskaffe.....verkligen uppskattat!

***********************

Lagom till att gubben kom hem på rast började det åska och regna, men nu har jag inte hört åskan på en stund så då passar jag på att blogga lite. Snart ska jag gå ut i köket och göra en ny maträtt....spännande värre!

*******************

Ikväll ska jag titta på *Lotta på Liseberg* i tv4.....hoppas att det inte blir mer åska utan man kan titta på tv ikväll.


HA DET GôTT ALLA BLOGGISAR......!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards