♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 10 april 2010

Av ♥ Monica ♥ - 10 april 2010 15:44

Lördag eftermiddag och lugnet råder här i huset...som vanligt, det enda ljudet jag hör är datorfläkten och Abbe som ligger i hallen och gnager på ett tuggben(eller vad det heter)....far och son(som har haft den fina smaken att umgås med sina föräldrar mest hela dagen) sitter vid tv:n och tittar på en film. Jag har nyss varit ute och köpt glass av hemglassbilen som var här utanför, så om en stund blir det kaffe och glass. Vi var nere i Fallaskogen och gick en promenad i en och en halv timme förut och sen var vi hungriga efter den promenaden så vi beställde mat på Greven när vi kom hem.

Ikväll ska jag titta på Körslaget, blev ju inte tid till det på påskafton eftersom vi var bortbjudna och då sitter man ju inte vid Tv:n och glor.


Ha en fortsatt bra lördag....  

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards