♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 27 april 2010

Av ♥ Monica ♥ - 27 april 2010 13:17

Om en stund ska jag åka till jobbet, det är dags för arbetsplatsmöte i eftermiddag.


Jag har varit en tur till Mullsjö tidigare idag för mamma skulle till VC och ta varanprovet och då lånade jag Thomas bil och den ska jag ha nu i eftermiddag också. Bra när sönerna kan åka ihop till jobbet för då finns alltid en av deras bilar hemma om jag skulle behöva ha tillgång till bil.Gubben min har ju vår bil nu till sitt jobb så i morgon blir det att ta tåget till jobbet för min del.


Jag har alldeles nyss ätit middag...tacosoppa och knäckebröd och sen ringde jag till min distriktschef på oriflame om ett ärende jag hade och då bestämde vi att hon ska komma en dag i juni och ha en visning.Det är många år sen sist hon var här och då hyrde jag träffpunkten nere i byn och det var ganska många som hade anmält sej för att komma så det var riktigt roligt.


En promenad med Abbe har jag hunnit med på förmiddagen, men då sken inte solen som den gör nu...lite kylig vind tyckte jag det var trots att det är mellan 12 och 13 grader varmt ute.


ÖNSKAR ALLA MINA VÄNNER I BLOGGVÄRLDEN EN RIKTIGT TREVLIG EFTERMIDDAG OCH KVÄLL!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards