♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av ♥ Monica ♥ - 20 maj 2010 16:53

............blir det den 10 september på SÄGNERNAS HUS



Här kommer ett smakprov på hur BHONUS låter......



Här har vi TITANIX......inga band som jag har som favoriter precis, men smaken är ju olika som tur är.


******************************************

I morse vaknade jag strax efter halv fem utav att åskan mullrade, jag gick upp och drog ur sladdar till tv, telefon och datorn. Somnade inte om sen för klockan fem gick mannen i huset upp och åkte till jobbet en stund senare och klockan sex gick jag upp. Åskan hördes ibland och det regnade rejält och när det var dags för mej att bege mej till tåget öste regnet ner så det blev stor paraply över huvudet och sen gick jag eftersom jag räknade ut att jag hade blivit plaskvåt om jag hade cyklat.


Idag har en kille från Bankeryd varit här och mätt våra fönster, äntligen ska vi byta ut dom, det ser ut som dimma när man tittar ut och såna har dom varit i många år...undrar just vad det kommer att kosta  men han hör av sej och talar om det de närmaste dagarna.


Det är tropisk värme trots att åkan har rensat lite, men jag klagar inte, det får man inte göra efter denna vintern vi har haft.


Nä, nu ska jag skriva notan och matsedeln för nästa vecka....


VI HÖRS I MORGON IGEN!

 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards