♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av ♥ Monica ♥ - 13 januari 2010 11:45

..............blir min nästa sångare från förr


Dear one är en låt som jag spelade nästan natt och dag när jag hade köpt den skivan.Han spelade in några stycken låtar som jag tyckte var bra, men just denna tyckte jag allra bäst om. Tyvärr gick Larry Finnegan bort i en hjärntumör för ganska många år sen, men hans röst finns ju kvar som man kan lyssna på.


Vi har ett underbart vackert väder, sol och en klarblå himmel, men det var nästan 15 minusgrader vid sextiden i morse.....kölden vill inte ge med sej tycks det som.

Idag har jag varit på vårdcentralen och tagit lite prover inför läkarbesök den 22 januari, massor med folk som vanligt så det tog en stund innan det var min tur, men jag hade en trevlig bekant att prata med så tiden gick ganska fort.


Funderar på om jag ska byta ut julgardinerna idag, men först ska jag ta en promenad med Abbe...mannen i huset är och hjälper en svåger med vedinkörning idag så jag får promenera själv.


HA EN SKÖN OCH TREVLIG DAG ALLA BLOGGARE !

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards