♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av ♥ Monica ♥ - 5 juli 2011 21:45

I eftermiddag har jag varit på träffpunkten på sillfest.För 60;- fick vi äta så mycket vi bara orkade.......färskpotatis,sill,gräddfil,knäckebröd
,jordgubbar,grädde,kaffe och kaka.Allt smakade jättegott.


När jag hade skjutsat hem mamma som också var med på sillfesten åkte jag hem och bytte om för att följa med som sällskap när  Rickard klippte gräset hos dom tyska vännerna som har stuga utanför byn.


Klockan 20:00 var det så dags att bänka sej vid tv:n och titta på Allsången från Skansen.......MÅNS ZELMERLÖW är en jättebra programledare och nu är det roligt att se det programmet igen....bra artister och mycket allsång,precis som det ska vara.


Nu drar det sej mot sängdags så jag får nog hoppa över mina besök hos bloggvännerna ikväll!


GOD NATT ALLA GLADA BLOGGARE!


**************************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards