♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av ♥ Monica ♥ - 18 mars 2012 15:31

Här kommer ytterligare några foton från fredagen...



Nu är jag på väg ut på min lilla runda




När klockan var halv tio hade jag gjort mitt som anställd på posten och då vankades det smörgåstårta


 


Jag blev rejält avtackad av både  arbetskamraterna......posten och seko(facket som jag i fortsättningen  tillhör som pensionär i och kan följa med på resor och annat kul)


Flera kort kommer i morgon!


Idag har vi varit i Jönköping och shoppat lite....och nu har jag hämtat mamma som ska vara här en stund som vanligt när det är söndag.Bingolotto ikväll och sen får jag se om jag ska kika på tvfilmen klockan nio....om det nu är någon film då förstås.....troligtvis lägger jag mej tidigt och läser en stund,det tror jag mest på ...ja,det återstår att se.Jag tycker att det är så mysigt att ligga i sängen och läsa innan jag somnar.


NU SÄJER JAG HEJ FÖR IDAG!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards