♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 1 september 2012

5-årsjubileum

Av ♥ Monica ♥ - 1 september 2012 15:53

Idag är det 5 år sen jag började blogga......många inlägg har jag skrivit och många fina vänner har jag fått genom bloggandet.

TACK ALLA NI SOM LÄSER OCH SKRIVER EN LITEN KOMMENTAR IBLAND...EN DEL KOMMENTERAR VARJE GÅNG,MEN DET ÄR INGET SOM JAG BEGÄR,MEN VISST ÄR DET ROLIGT NÄR MAN FÅR KOMMENTARER.iBLAND FÅR MAN SKITKOMMENTARER ,MEN SÅNT TAR JAG BORT OCH JAG VET ATT JAG ÄR INTE ENSAM OM ATT DET FINNS FOLK SOM HAR ONT AV DET MAN SKRIVER.DET ÄR AVUNDSJUKA OCH FOLK SOM MÅR DÅLIGT SOM RETAR SEJ PÅ DET MAN SKRIVER....DET HAR JAG OCH FLERA MED MEJ KONSTATERAT,MEN JAG BRYR MEJ INTE OM DUMT FOLK,DOM HAR MEST ONT AV DET SJÄLVA TROR JAG........ARMA KRAKAR  

 

VILL TILL SIST BJUDA MINA GODA VÄNNER PÅ NÅGOT GOTT,DAGEN TILL ÄRA.........

 

     

HÅLL TILL GODO.....  SÄJER HON PÅ FOTOT OVANFÖR!

 
 
Ingen bild

Bibbi

1 september 2012 17:51

Du är en ihärdig tjej må jag säga:) Grattis till jubileet!!! Och tack för kaffet. Det smakade gott. För att inte säga tårtan :-0
Det är klart att kommentarerna kan vara av olika kvalitet. Men sim sagt. Vi kan ju välja vilka vi vill vida. Dvs bryr oss om. Ha en fortsatt härlig lördag <3

 
Mia

Mia

1 september 2012 18:15

Så rätt du har, det är synd om människor som måste vara negativa...Kram på dig och tack för fikat ;-)

http://www.matmia.blogg.se

 
Ruth

Ruth

1 september 2012 18:40

GRATTIS PÅ 5 ÅRSDAGEN, HURRA, HURRA, HURRAAAA !
Du milde tid vad åren går snabbt, vi har varit trogna bloggare, för min del blir det nog 5 år till om jag får leva och kan knappa på tangentbordet, hoppas du hänger på du också.
Tack för kaffet, men hoppar över tårtan annars så kanske den inte räcker till alla gratulanter denna dag, det vore ju synd.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

2 september 2012 08:58

Grattis till 5 år på bloggen, tiden går fort när man har roligt.
Tänk så många bokstäver man och ord man har skrivit ner i sin blogg.
Det har blivit ett måste i mitt liv att blogga och jag tycker det är jätte skoj.
Ha en fin söndag och tack för fikat!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

2 september 2012 12:55

Grattis till dina 5 år på bloggen.
Tack för gott kaffe och tårta
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards