♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av ♥ Monica ♥ - 16 februari 2013 13:59

Idag fyller min mamma 92 år......


ETT STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN......

 

 

 

Vi ska fira i morgon här hemma hos oss.....då kommer hennes barnbarn med respektive,barnbarnsbarn och Mickes svärmor.

 

************************************************

Vi har varit uppe i stan en sväng på förmiddagen.Gubben skulle till apoteket och då passade jag på att gå in på KappAhl som ligger precis intill och där köpte jag mej en snygg blå blus som jag ska inviga i morgon när vi ska ha födelsedagsfirande här på eftermiddagen.Vi fortsatte sen till ÖB där vi träffade Thomas på parkeringen.........sen blev det en tur till Västgötabagarn och inköp av wienersemlor och räksmörgåsar till kvällsfikat.Sista stoppet innan vi åkte hem blev Motell ålleberg där vi åt en god middag.

Med detta säjer jag .....

 

HEJ FÖR DENNA GÅNGEN.......med ytterligare ett foto på mina orkideér

 

 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards