♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 september 2007

Av ♥ Monica ♥ - 8 september 2007 21:18

Dax att skriva om denna lördagen.

 Vi gick upp vid halv niotiden och när vi hade ätit frukost och gjort morgonsysslorna åkte vi till Mullsjö och köpte dillkronor och en smörgåstårta. Vi har även varit i Falköping på granngården och köpt snäckskal som Göran och hans jaktkompisar ska lägga ut  till fåglarna i Falla.Det har åskat lite i eftermiddag och det kom några rejäla regnskurar. Som tur var hade jag tagit ner tvätten jag hade på torkvindan.Göran och Pierre har lagt i kräftburar i kväll och i morgon bitti ska dom vittja burarna.Jag har strukit lite örngott och kökshanddukar också idag, annars har jag inte gjort så mycket nytta härhemma.Ikväll har jag suttit framför tv:n och tittat på postkodmiljonären. Nu ska jag snart lägga mej och lyssna på en ny bok som jag har skickat efter från adlibris...."Kvinnan som var en fyr" av Viveca Lärn, som även läser den.


Sätter in en bild på mitt barnbarn Alex.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards