♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 14 juli 2008

Första semesterdagen

Av ♥ Monica ♥ - 14 juli 2008 14:06

Idag har vi varit hos Söderströms och hjälpt dom med en grej, ja, det var Göran som gjorde jobbet och jag tittade på. Sen åkte vi alla fyra till Bönared och tittade in på loppisen där. Sen skulle vi äta jordgubbstårta i hembygdsgården...trodde vi. Det var sista dagen igår som dom serverade det, trots att Söderberg sålde jordgubbar även idag, så det blev Landhs istället, ingen jordgubbstårta men goda bakelser med hallon och det var inte fy skam det heller.

Om någon timme kommer barnbarnen Jimmy och Michaela för dom ska åka med till Ullared i morgon så datorn kommer nog att bli ganska upptagen resten av dagen skulle jag tro.

Jag ska gå ut i solskenet och ha det gott när jag har besökt mina bloggvänner.....så jag säjer .....HEJ för idag!

 
 
lillis

lillis

14 juli 2008 17:11

Ha det gott ihop med dina barnbarn
kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
medresenärskan

medresenärskan

14 juli 2008 18:09

Jasså du Monica, du skall åka till Ullared i morgon du. Hoppas du hittar något trevligt då. Medresenärskan önskar er en trevlig kväll och trevlig resa i morgon.

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

14 juli 2008 18:39

Oj, nu skall Monica på choppingrunda till Ullared, fyll plånboken för det är nog mycket som du skulle vilja ta med dig hem efter denna resan ! Skriv sedan vad du hittade där. Trevlig resa !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Hönsakadorran

Hönsakadorran

14 juli 2008 20:23

Det är många år sedan jag var på Ullared, måste nog ta en tur dit snart. Ta med den stora plånboken för där är mycket som man inte kan vara utan.
Kram

http://honsakadorran.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards