♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 15 september 2008

Nu är det måndag igen

Av ♥ Monica ♥ - 15 september 2008 14:23

Ny vecka och nya utmaningar, men jag vet inte om det blir några utmaningar precis. Det blir väl det gamla vanliga och det får man vara nöjd med.


Idag och några dagar framöver får jag åka buss hem eftersom det är banarbete på järnvägsspåret mellan Falköping och Jönköping mellan klockan 9:15 till 14:15.....och kan ni tänka er........ det kostar inget för hemresan, så nu åker jag till jobbet i 4 dagar för 16:80/dag.


På förmiddagen har Rickard varit här en stund. Jag köpte en baguette med kyckling och curry till honom innan jag åkte hem.....tyckte att han behövde det innan han åkte till jobbet.


Det är gråkallt idag och jag sitter här vid datorn och har tänt ljus, så det är hög mysfaktor här just nu.


Önskemål finns om foto på nyinköpta bilen  så det är lika bra att sätta in det idag då.



Så här ser den ut......


HA EN BRA DAG / KVÄLL!

 
 
Medresenärskan

Medresenärskan

15 september 2008 14:55

Oj, vilken fin bil. Slit den med hälsan och kör försiktigt. Jag har sett en konstig buss i samhället några gånger så jag förstod att att det kanske vars något avbrott i tågtrafiken.

Du har tänt ljus vid datorn och jag sitter vid brasan och njuter av vedens sprakande. Idag är det så gråkallt så jag tänkte nästan ta enkel biljett till helvetet. Där skall det ju vara varmt. Undrar hur många bekanta man skulle träffa på där??
Ha en bra eftermiddag och kväll

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

15 september 2008 15:34

Här i E-tuna är det oxå grå kallt. Vilken snygg bil en riktig pärla
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

15 september 2008 18:55

Grattis till Volvon? måtte den rulla fint med er i många lyckliga år;)

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

15 september 2008 20:23

Du har nu en utmaning att hämta hos mig!
kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

15 september 2008 20:42

Riktig snygg bil!!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

15 september 2008 22:58

Så svart och blänkande, ja lyser som sola i Karlstad. En riktgi fin bil och ett bra märke, ett stort GRATTIS ! Ta det försiktigt på vägarna, höstlöven kan göra vägbanan halkig, synd om det skulle bli repor i lacken !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
medresenärskan

medresenärskan

16 september 2008 08:11

Du har en utmaning hos mig .... ser att du fått det tidigare men alla goda ting är tre, och nu har du två ... Kör hårt

http://medresenarskan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards