♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 27 september 2008

Av ♥ Monica ♥ - 27 september 2008 12:13

Igår när jag hade slutat jobbet gick jag in på Vinnarhålan och laddade mitt 20-dagarskort och samtidigt köpte jag tidningen Hänt Extra eftersom jag tyckte det var lite intressanta människor på framsidan. Mest för att Johanna Toftby var på bild...en av de tre tjejerna som är med i Ensam mamma söker i 3:an på söndagskvällarna klockan åtta. Johanna är ju uppvuxen i huset där min älste son med familj bor och han var avbytare där på gården innan hennes pappa slutade som lantbrukare och dom flyttade till Skövde.


Nu till lite skvaller ur tidningen:

Susanne och Per-Inge som var med i Bonde söker fru förra hösten blev ju ett par och flyttade ihop, men det har redan tagit slut på grund av att dom aldrig hade något eget privatliv ,en tjej som jobbade på gården var tydligen med dom både till frukost, middag och kväll, så Per-Inge tröttnade. Vem hade inte gjort det förresten!


Brolle ska bli pappa!! Vilken sensation...eller kanske inte, för det är väl ganska vanligt att folk skaffar barn.


Sen har vår käre Mikael Persbrandt varit ute på galej och hånglat öppet med en känd TV4-kvinna.....och han som har sambo och barn, vad tycker hon om det tro?


Johanna har haft sex i en tvättstuga.....finns säkert  fler som har haft det skulle jag tro.


Jag har med detta konstaterat att jag är lycklig som inte är någon kändis för då får man läsa i tidningen om vad man har gjort och inte gjort......men kul är det allt att läsa skvaller ibland, även om det inte finns någon sanning i påståendena.


Nu över till något helt annat....

Ikväll ska vi på kalas till en svåger och svägerska och det ska bli trevligt att träffa sina släktingar på Görans sida. Nu ska jag ägna mej åt lite matlagning och annat pyssel en stund.


HA EN RIKTIGT TREVLIG LÖRDAG ALLA BLOGGVÄNNER OCH ÖVRIGA LÄSARE!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards