♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 3 maj 2008

Av ♥ Monica ♥ - 3 maj 2008 10:12

Då har vi firat in våren och gårdagen bjöd på regn så gott som hela dagen. Idag är det bättre väder, även om regnet behövdes. Solen håller på att leta sej fram från molnen just nu.

Vi har ju haft besök av Michaela så jag har haft konkurrens om datorn ett par dagar därför har det inget bloggskrivande blivit när hon var här. Hon åkte hem sent i går kväll så nu är vi ensamma här igen.

Om en stund ska vi åka till Kinnarp för gubben min ska köpa sej ett par nya byxor och om jag har tur så hittar även jag ett par byxor.... vita jeans ska jag ha i så fall.

Vad denna första lördag i maj bjuder på för övrigt vet jag inte.....jo, ikväll ska jag se på körslaget på tv, har inte sett det på två lördagar nu eftersom vi har varit upptagna med annat.


Jag önskar alla bloggvänner och övriga läsare en riktigt trevlig lördag!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards