♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av ♥ Monica ♥ - 12 januari 2009 16:44


...........musiksmak som är allt från dansbandsmusik till andligt. Dansbandsmusik är ju nummer ett för mej, men jag gillar även rock och så kallad andlig musik och där är det läsarsånger som jag tycker om att lyssna på.Jag är också en beundrare av Målle Lindberg....jaa,du läste rätt, jag gillar hans repertoar.Något som jag däremot inte gärna vill lyssna till är gospel, jag tycker det är så gapigt, den ene vrålar värre än den andre och så detta svängande med bakändarna tycker jag ser så fånigt ut, men jag respekterar naturligtvis dom som tycker om denna musik.


Idag har jag städat ut julen klart, så när som på gardinerna, men det får bli i morgon.Nu ska jag snart fortsätta med mitt oriflame, det är dags för en ny beställning i kväll och som vanligt har det droppat in en del beställningar från mina kunder. Kanske att jag tittar lite på Guldbaggegalan också på tv-n ikväll, och fråga doktorn har ju premiär för säsongen också, så det ska jag definitivt titta på kvart över sex.


Nu önskar jag alla en bra kväll, så hörs vi i morgon igen!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards