♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av ♥ Monica ♥ - 1 juni 2009 17:28

Idag är det varmare än det var i helgen.....

Jag har tvättat ett par maskiner tvätt och har just plockat in och gjort i ordning de rena kläderna.Skönt när man kan tvätta lite mer kläder än man kan göra på vintern när all tvätt måste hängas i torkskåpet.Annars har jag inte gjort så mycket nytta mer än att laga middag. Jag har suttit ute och läst lite mellan varven, men jag har suttit i skuggan för i solen är det alldeles för varmt för mej. Det har börjat blåsa för en stund sen, precis som det har gjort den senaste månaden så det är inget nytt precis.

Morgondagen skulle visst bli lite sämre vädermässigt med regnskurar, men det får man väl se hur det blir med det.

****************************

Nu är det snart dags att sätta sej vid tv:n ett par timmar...så jag säjer hej för idag!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards