♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Fortsättning

Av ♥ Monica ♥ - 16 mars 2010 14:39

Den 12 maj är det dags för denna orkestern att spela upp till dans på SÄGNERNAS HUS


Fernandoz från Torsby....

En orkester med en sångare som sjunger väldigt bra, även dom har varit på SÄGNERNAS och spelat upp till dans flera gånger under årens lopp. Jag har tyvärr inte sett dom live men vet ändå att dom är omtyckta och populära.


*******************'

Jag har varit med min mamma i Mullsjö på förmiddagen, innan vi åkte hem var vi på Landhs och fikade.....var sin smaskig baguette och kaffe/maxi. Nu håller jag på med middagen....varmkorv med mos. Väntar att äkta hälften ska komma hem från arbetsförmedlingen. Kvällen blir som vanligt vid tv:n med mästarnas mästare och halv åtta hos mej.


 

HA EN MYSIG FORTSÄTTNING PÅ DENNA SOLIGA DAG!

 
 
lillis

lillis

16 mars 2010 15:09

Bra låt och bra orkester. Ska oxå titta på mästarnas mästare tycker att det programet är bra
Ha en skön kväll
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

16 mars 2010 18:51

Igår gjorde vi också varm korv med mos vi hade korvbröd också var riktig gott ;) Låten är bra men dansband är ju inte riktigt min favorit
Ha det got

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

16 mars 2010 19:44

Hej Monica!
Ja du har kanske läst i mitt sista inlägg (i gårkväll) hur det gick!
Mitt dragspel som plötsligt "hakade upp sej på en ton"...tur att vi övade. Hade INTE varit kul om det hänt när "publiken " hade varit där. Men jag fick ju sjunga med i stället. Och jag sjunger altstämma...tycker/tyckte det var roligt också...Så i morron i Eskilstuna så skall vi titta på en affär som säljer begagnade dragspel..så får vi se om jag hittar nåt som är skapligt i pris och som jag känner att jag vill ha. Vi skall ha CAFE´kväll även den 18 april...så då hoppas jag att det blir dragspel även för mej...
Kramen vännen!!

http://margitholm.blogg.se

 
Berith

Berith

17 mars 2010 07:53

Godmorgon =)
Jag har heller aldrig hört dem live , men de är bra =))
Vilken mysig dag du hade tillsammans med din mamma igår =))
Önskar dig en bra dag , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

17 mars 2010 10:19

En bra orkester som öppnar dansen den 12 maj, skall du dit ? En fikastund efter handlande är trevligt, tyckte säkert mamma också. Solsken i dag också så det blir någon promenad framöver dagen.
Ha en fin dag !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

18 mars 2010 10:24

Fernandoz är bra har dansat till dom ett antal ggr.
Tyvärr spelar de lite väl mycket bugg.
Men det är i mitt tycke!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se/heavenla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards