♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av ♥ Monica ♥ - 1 mars 2010 15:52

När jag kom upp i morse fick jag se att det snöade, blev väldigt snopen eftersom det skulle regna enligt metrologerna......det har snöat i stort sett hela dagen, men nu ser det ut att ha lugnat ner sej. jag tänker mest på Erika som ska åka 8 mil nu från jobbet och hem, men hon får väl ta det försiktigt. Det ska väl bli bättre väder i morgon med sol, lite kallare förstås men det är bara att acceptera. Jag hade ju önskat töväder fortsättningsvis men man kan inte få allt man önskar.

Denna dagen har det inte blivit så mycket gjort förutom jobb ett par timmar och matlagning...tvättat en maskin 60 graders tvätt och senare ikväll ska jag beställa från oriflame.Titta på tv också förstås och ta en titt på facebook måste jag ju göra, sen är nog denna första dagen i mars tillända.


 


Önskar alla en trevlig kväll !

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards