♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Foton på mina godingar

Av ♥ Monica ♥ - 28 april 2010 16:42

Idag blir det lite foton på djur och människor som står mej nära.....


  Abbe i full färd med att tvätta öronen på Sigge


  Är det rent nu tro?......får lukta lite också


  Blir det bra så här tror du husse?


  Så skönt att ligga hos *farfar*  


**************************************************
*******************

Idag har det kommit lite regn i eftermiddag, ingen sol på hela dagen, men ganska skönt ute ändå.


HA EN SKÖN KVÄLL ALLA BLOGGISAR!


 

 
 
Ingen bild

Ann

28 april 2010 17:34

Hej Monica!
Våran lille Torsten är nästan som vanligt idag efter ingreppet igår. Jag trodde nog det skulle märkas mer. Fina kort på fina djur (och människor!)
Äntligen regn, behövs!Men det får ju gärna vara uppehåll och varmare på Släntkrälarafton.
Syns och hörs
Ann

 
lillis

lillis

28 april 2010 17:42

Mysig bild på djuren och fina bilder på männen i ditt liv.
Ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

28 april 2010 17:49

Så gulligt, så gulligt att få se dessa foton, så sant som det står skrivet "djuren är människornas bästa vänner", kan det bli mysigare tro ?
Kram vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

28 april 2010 18:12

Då kommer en hälsning/kommentar från mig igen. Gulliga bilder och vilken helt otrolig bakgrund du har fått till här. Jag befinner mig i "en riktig skrivperiod" nu men fotar ju "som vanligt" mycket också. Skall ta tag i mer grafik snart igen. Din header är häftig. Du verkar vara bra på detta. Jag brukar kunna få till det emellanåt också men ibland behövs lite hjälp "utifrån".

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

28 april 2010 21:02

Dom är inte som "hund & katt" hihi. Jätte söta ihop!!
Och Abbe är ju nu en stor kille;)
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

29 april 2010 07:29

Godmorgon vännen =)
Vilka underbara bilder på Abbe och Sigge ! =))
Önskar dig en bra dag , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

29 april 2010 13:15

Sååååå gulliga Abbe o Sigge är mot varandra. Finns inget fräs o morr där inte.
Tack för att du visar dessa mysiga bilder!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards