♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Sista dagen i maj

Av ♥ Monica ♥ - 31 maj 2010 13:14

Oj, vad tiden går, i morgon är det den 1 juni  hoppas att sommarvärmen kommer då. Vi har ganska varmt idag i och för sej så jag ska väl inte klaga, men lite varmare vill jag allt ha.


********************************************

Klockan 18:00 ikväll ska jag ha partylitevisning....(även kallat ljusparty) här hos mej och det hoppas jag blir trevligt.En före detta Sandhemstjej kommer och visar dessa doftljus och tillbehör, många olika dofter är det så det brukar vara svårt att välja vilka dofter man ska köpa.Det är alltid roligt att bjuda folk som man trivs ihop med och det blir ju naturligtvis fika också. Jag ska bjuda på nybakade frallor med ost och gurka och en kaka som avslutning för den som vill ha något sött efter frallan. Den nyinköpta kaffebryggaren invigde vi igår på mors dag och den får tjänstgöra även ikväll.

Om en stund ska jag gå ut på en minipromenad med Abbe och sen är det dags att laga middag.


HA EN FIN FORTSÄTTNING PÅ DEN SISTA DAGEN I MAJ!


 


Häggen och gullvivorna blommar än så länge, men snart tar de väldoftande syrenérna över.....

 
 
lillis

lillis

31 maj 2010 16:24

Håller med dig om att det är svårt att välja ljus när man är på party. Hoppas oxå att vi snart får varmare och skönare
Ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

31 maj 2010 19:08

Varmt på termometern i dag, trotts det kyliga vindar, men jag som inte gillar för mycket värme har varit nöjd. Har varit på ett ljusparty, man frestas till att köpa, men min man tål inte dofterna spelar ingen roll om dom är tända eller ej, fick ge bort mina 2 ljus ,suck.
Hoppas ni får det trevligt och mysigt på alla sett och vis !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

1 juni 2010 08:17

Godmorgon vännen =))
Jag brukar ha svårt att bestämma mig för
vilket ljus jag villa ha , det finns ju så många
underbar dofter....det brukar sluta med att jag
tre olika förpackningar ;))
Hoppas ni fick en trevlig kväll =))
Önskar dig en bra dag , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards