♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

11 september

Av ♥ Monica ♥ - 11 september 2010 13:20

Detta datumet är för alltid förknippat med terrordådet i Amerika för nio år sen när flera flygplan flög rakt in i World trade center, en händelse somjag trodde var något skämt när dom sa det på radion för det var så osannolikt tyckte jag.


Idag är det blandad kompott när det gäller vädret, en stund regnar det och i nästa stund skiner solen, varmt och skönt är det i alla fall ute.


Om en timme ska vi hämta upp Thomas och Erika för vidare färd till en restaurang, en försenad förlovningsmiddag som äntligen blir av.


Någon av mina bloggvänner ville se ett nytaget kort på Sigge....


  Detta är precis nytaget, bara ett par timmar sen och Sigge ligger på strykbrädan och tar igen sej och han ligger där forfarande i skrivandets stund.


Ikväll ska jag se på här är ditt liv, blir intressant att se vem som kidnappas denna gången. Förra lördagen var det ju Lena Endre och det var väldigt intressant tyckte jag.


Nu ska jag snart byta om till något snyggare än vardagskläderna jag har på mej. Kan ju vara kul att klä upp sej lite när man ska ut och äta.


HA EN FORTSATT FIN LÖRDAG!


 
 
http://danslillis.bloggplatsen.se

http://danslillis.bloggplatsen.se

11 september 2010 14:15

Så fin Sigge är. Jag ska oxå titta på Här är ditt liv i kväll.
Ha det gott
Kram

http://lillis

 
Cina

Cina

11 september 2010 20:53

Är det inte Anna Linds dödsdag idag oxå.
Eller har jag helt fel.
Hoppas du har en fin helg!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

♥ Monica ♥

12 september 2010 20:39

Du har så rätt Cina, det glömde jag precis av,jag borde skämmas egentligen:(

 
Ruth

Ruth

12 september 2010 14:45

Hoppas du fick god mat i går så du fick njuta mycket. Såg som vanligt bara sista ½ timman av Oldsbergs program, men det lilla jag såg var intressant och känsloladdat. Kjell är en fin och godhjärtat person, vi behöver många sådana här i Sverige.
Ha en fin söndag.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

♥ Monica ♥

12 september 2010 20:38

Jodå Ruth, vi åt verkligen god mat....toast skagern som förrätt,black and white med grönsaker, potatis och två såser till varmrätt och kaffe på det. Mätta och belåtna blev vi.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards