♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 12 september 2010

Här är ditt liv.....

Av ♥ Monica ♥ - 12 september 2010 20:08

Gårdagskvällens program där Ingvar Oldsberg hade Kjell Bergqvist som gäst var helt suveränt bra. Denne skådespelare var så intressant att lyssna på.Hans båda flickor som han har ihop med Yvonne Ryding sjöng så fint för sin pappa att han blev väldigt rörd.Nu har det varit två intressanta personer i denna serien, undrar vem som kommer på lördag......spännande!


Idag åkte vi ner till blomsterlandet och köpte en låda med tolv stycken perenna ljung för 14:90 styck, billigt tycker jag.Köpte man mindre än tolv kostade dom 19:90 styck och det är också billigt för när dessa perenna ljung började säljas kostade dom ju omkring 35:- styck, men så är det ju alltid när det är något nytt.Värmen håller i sej och idag har vi haft 19 grader, kanske för att det är en mild höst som penséerna fortfarande blommar för fullt på vår baksida längst bort mot stenmuren, helt otroligt att dom kan blomma i ett halvår utan uppehåll ,det är massor av blommor fortfarande.Kanske det beror på att jag har en man som fullkomligt älskar att vara i trädgården och pyssla med våra blommor och växter.


Nu är det snart slut på denna helgen så jag säjer......


GOD NATT OCH SOV SÅ GOTT!


 
 
http://danslillis.bloggplatsen.se

http://danslillis.bloggplatsen.se

13 september 2010 07:18

Gillade oxå Här är ditt liv mycket, har alltid tyckt om Kjell B. Visst är det skönt att det fortfarande är så varmt
Ha en bra dag
Kram

http://lillis

 
Berith

Berith

13 september 2010 08:08

Godmorgon vännen :))
Jag har börjat att göra höst i trädgården och byta ut plantorna i krukorna mot ljung och andra köldtåliga växter :))
Man vill ju ha lite i krukorna på bron och altanen även under hösten och vintern , annars blir det så kalt , tycker jag :))
Ska även gå och plantera ljung på mammas och mina älskade morföräldrars gravar :)
Önskar dig en bra dag , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

13 september 2010 09:11

Kjelle Bergqvist har jag alltid gillat och snygg är han oxå....hahaaaaaa.
Underbart program inte ett öga var torrt.
Där för man ju verkligen se vilken underbar person han är....

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Wickie

Wickie

13 september 2010 16:07

Hej!
Låter som att man missade något i lördags! Gillade Här är ditt liv när det gick tidigare (för hundra år sedan?) men har inte hunnit med att se något av de senaste avsnitten, tyvärr.
Hoppas ni fick en god middag på restaurang!
Wickie!

http://motmalet.blogg.se

 
Margit

Margit

13 september 2010 21:35

ja, jag såg också programmet..vi spelade in det! Det var TOPPEN!! Så fint när döttrarna sjöng..och se och höra både Fd Yvonne som vARIT hans fru, och hans nuvarande...så finarelationer dom ser ut att ha! Skönt för dem alla!! Det var verkligen SEVÄRT!!!
Kramis Monica!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards