♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 december 2010

Av ♥ Monica ♥ - 8 december 2010 17:09

Jag har haft funderingar på att avsluta denna bloggen och börja på ny kula på någon annan bloggplats, men jag har kollat lite nu och bloggagratis.se är allt den bästa bloggen tycker jag. Orsaken till att jag ville flytta på mej till en annan bloggsajt är att det finns några  personer som jag inte vill ha snokande på min blogg.....En av dom har bloggat här förut och det är en skvallerkärring av högsta rang fick jag reda på för ett par veckor sen när jag träffade ett par bekanta när jag gick hem från tåget.TACK TILL ER TVÅ OM NI LÄSER DETTA.Synd att man bara kan blockera IP-nummer och inte personer för den kärringen har jag blockerat så några kommentarer slipper jag som gott är för hon kommenterade bara när det var något som hon ville moralisera över.

Ursäkta om det blev lite gnälligt här idag, men jag har funderat sen jag träffade dessa två att sluta blogga eller byta blogg, men har nu beslutat mej för att fortsätta här.



HA EN BRA KVÄLL ALLA BLOGGISAR! 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards