♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av ♥ Monica ♥ - 27 februari 2010 17:02

Idag halv tio kom Thomas och Erika och hämtade oss för vidare färd till Falköping för att hämta resten av Erikas saker. Vi var sju personer som hjälptes åt och det gick riktigt bra. Halv ett hade vi lastat tre släpkärror och tre bilar fulla med grejer och kunde starta färden hemåt igen.Hillevi hade med sej mat som hon lagade när vi kom hem till Tallåsen.....fiskgratäng, potatis och diverse grönsaker, det smakade jättebra med mat eftersom det var några timmar sen vi drack kaffe och åt smörgås. Kaffe och lite gott fika avslutade vi med innan Thomas skjutsade hem gubben och mej. Det har varit en trevlig men intensiv dag och jag tror att vi alla som har varit delaktiga i flytten tillbringar resten av dagen vid tv:n......


 

Jag hälsar Erika välkommen till byn med denna rosbukett !


HA EN SKÖN KVÄLL ALLA BLOGGISAR !

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards