♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 19 februari 2011 17:15

Då fortsätter jag med att visa foton på de återstående blommorna som mamma fick......


  Denna buketten var från min kusin Ingegerd och hennes man Jan.....rosa och vita rosor och en rosa gerbera,en mycket vacker bukett


  Dessa nejlikor var från ännu en kusin till mej....Lisa och hennes man Arne


  Blommorna från Rickard....rosor och en lilja som var i knopp,men idag har den slagit ut halvvägs så inom ett par dagar är den säkert helt utslagen.Doften är helt underbar på denna liljan.


Ja detta var blommorna som mamma fick...jag hade även köpt ett par kuddar som hon har på sängen.

På tal om säng så har hon fått Thomas säng som han hade innan dom köpte sin dubbelsäng i höstas,helt perfekt mot den hon hade innan som egentligen var en resesäng.Vi köpte en ny bäddmadrass sen var sängen som ny igen.


Kallt även idag,men det är ju fullmåne,då blir det alltid kallare.


Snart får man ge sej iväg till Linköping och titta på uttagningen till melodifestivalen,ja det blir att sitta i tv-soffan och titta på programmet förstås.


HA EN BRA KVÄLL ALLA SOM KIKAR IN HÄR!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards