♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 20 februari 2011 16:02

I morse hade vi 23 minusgrader.....ytterligare några dagar med tvåsiffriga minusgrader väntar oss,sen hoppas jag på töväder i slutet på nästa vecka.


Det blev en resa till Jönköping även idag eftersom vi bestämde oss för att köpa nya skohyllor,dessa inköptes på Ikea.Maken köpte även ett par tröjor på Dressman när vi ändå var på A6.


Någon av mina bloggvänner ville se ett foto på 90-åringen....


 

Taget på kvällen den 16 februari när mamma fyllde 90 år


När jag ändå är igång och visar fotografier tar vi ett till....


  Mina tre yngsta barnbarn sitter på storebror Johans fyrhjuling....tre glada barn som tycker om att vara med storebror när han plogar snö.


Till min glädje är det ytterligare en Wallanderfilm ikväll klockan nio  

I väntan på filmen ska jag fika och göra lite annat,kolla in i facebook till exempel.


NU SÄJER JAG HEJ FÖR IDAG....

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards