♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Nu kommer bilderna

Av ♥ Monica ♥ - 3 april 2011 12:22

När jag tog ur minneskortet ur kameran och tankade över till datorn funkade det...som tur var, så här kommer det lite kort från min födelsedag:

Klickbara bilder.....


Micke och Rickard tar för sej av det som bjöds

 

Mamma och min grannfru Lonnie låter sej väl smaka

 

Erika,Berndt, Christina och mamma...Barbro sitter med ryggen åt kameran

 

Presenterna som jag fick

 

Denna vackra bukett med tulpaner fick jag av Thomas och Erika


***************************************

Idag faller det ett stilla vårregn......

Om en stund kommer Rickard och då ska vi äta middag.Jag har en skinkstek i ugnen i lergrytan som vi ska äta tillsammans med potatis och äpple,lök,färsk ingefära och katrinplommon som steker med i grytan....en sky av vatten och concentrerad äpplejuice finns också med i lergrytan.


HA EN RIKTIGT TREVLIG SÖNDAG!


******************************

 
 
Maggan

Maggan

3 april 2011 13:11

Det var väl en fin och trevlig födelsedag du hade och med många fina presenter. Det var roligt att få se din gamla mor på bild.
Hoppas du har en trevlig söndag. Kram min kära vän.

http://margaretha.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

3 april 2011 15:27

Många fina presenter och många fina kort som vi får se så kul.Nu regnar det hos mig
Hoppas att du får en bra söndag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

3 april 2011 16:20

Roligt att fylla år när man blir så uppvaktat och med fina presenter, den kaffemaskinen skull passat bra även hos mig. Fina och trevliga foton från din dag, men saknade Abbe vid fikabordet hehe !
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

3 april 2011 20:23

Oj så mycket fint du fick.
Roligt att fylla år när man får så mycket gäster.
Här hos oss var ingen!!!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

4 april 2011 00:40

Stort grattis i efterskott!!!
Ser att du hade mycket trevligt! kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards