♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av ♥ Monica ♥ - 4 juni 2011 10:05


Lika underbart väder idag!


I eftermiddag ska vi hämta Christian och Åsa för vidare färd till staden vid Vättern.......alltså Jönköping.Middag på Shanghai.....


Vad denna ljuvliga dag bjuder på mer vet jag inte ,men nu ska jag göra en titt i mina vänners bloggar innan jag går ut och njuter av solen och fågelkvitter.En liten vandring i vår trädgård blir det också för att se om några blommor har slagit ut sen igår.Jag var ute för en stund sen och plockade in en liten bukett med guldtörel och då såg jag att den första vallmon har slagit ut......visar ett foto från ett annat år på våra fina vallmo


Nästan exakt tre år sen detta foto togs......


Jösses,jag höll ju alldeles på att glömma en viktig grej......

ABBE FYLLER TVÅ ÅR IDAG......




GRATTIS LILLE GUBBEN   


fÖDELSEDAGSBARNET....HIPP HIPP HURRA


ha en skön dag alla bloggisar!


 


 


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards