♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av ♥ Monica ♥ - 17 juni 2011 18:30

I eftermiddag har Micke och Jimmy varit här en sväng.Vi har fikat och ätit smörgåstårta.Micke har köpt min mobil som jag inte hade någon användning för nu när jag köpte den nya.Hoppas att han blir nöjd med den.


Dagen började med regn,men nu skiner solen,blåser gör det ju som vanligt,men vad gör det,huvudsaken är att regnet håller sej borta.Jag var beredd på att få ikläda mej regnkläder när jag hämtade Abbe på förmiddagen,men regnet höll sej bort som tur var,däremot störtregnade det när jag kom ut från affären i Mullsjö när jag hade handlat.


Ikväll halv åtta ska jag titta på *En mor till salu* på tv 4.Det var det vi var och tittade på i Falkenberg förra året och det kan vara roligt att se det en gång till nu på tv.


ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG KVÄLL!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards