♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

Lördag den 16 juli

Av ♥ Monica ♥ - 16 juli 2011 13:59

En tripp till Jönköping blev det idag för lite inköp på apoteket.....tyvärr är det sån lång väntetid på apoteket i Mullsjö så där får man vänta minst en timme och sen kanske inte den medicinen  finns hemma som man ska ha ,då blir man inte glad.Orsaken till den långa kön med folk är tydligen för att dom har bytt datasystem....hur man nu ska få ihop det.Det är en kö på femton till tjugo personer och så har det varit några veckor nu.. och när jag var där inne igår var det  två kunder som expedierades under nära en halvtimme som jag stod och väntade,och dessa två var inte klara när jag fick lägga min nummerlapp och gå därifrån eftersom jag inte var ensam utan hade sällskap som satt i bilen och väntade.Nu hade vi lite andra ärenden idag också annars blir det ju lite drygt och även dyrt att åka fyra mil för att ta ut medicin........


Om några timmar får vi besök av de fyra som inte kunde komma i onsdags och gratulera mannen i huset........det blir grillade hamburgare med tillbehör och även kaffe och tårta när vi har smält hamburgarna.


EN FIN FORTSÄTTNING PÅ DENNA DAGEN ÖNSKAR JAG MINA GODA VÄNNER HÄR PÅ BLOGGEN!

 
 
lillis

lillis

16 juli 2011 17:58

Ibland så får man vänta länge på Apoteket
Hoppas att ni hat det trevligt med era goda vänner
Ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

16 juli 2011 23:50

Firar man något stort så skall det pågå i dagarna 3. Hoppas ni fick fint väder under grillningen och att det hela blev myspys med vännerna.
Vi har 2 Apotek i Lerum centrum, och Apoteket som var innan dessa skall också komma tillbaka, man skulle tro att Lerumsborna är väldigt sjuka, vad skall vi med 3 apotek till, det är mig en gåta ?
Kram och god natt !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

17 juli 2011 09:59

Ja du på apoteket kan man få vänta länge det vet nog gudarna. Och kommer man en måndag så får man sitta i minst 1 timma o vänta.
Ha en fin söndag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Love

Love

17 juli 2011 14:16

Så skönt att börja semestern med mer grattisfolk till mannen. Hoppas vädrets makter var bra så att ni kunde vara ute. Sola skiner här så vi ska inte klaga. Semester har vi ju jämnt men så långt kommer vi inte ska försöka ta en tripp till Askersund som är en fin sommarstad.
Ha det nu riktigt skönt och koppla av.
Kram
Love.

http://vindalou.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards