♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Inget regn idag

Av ♥ Monica ♥ - 16 augusti 2011 12:24

I morse kunde jag ta min nya cykel och trampa iväg till tåget utan att bli blöt om varken skor eller strumpor. Solen lyser och det är riktigt skönt ute,men det kommer upp mörka moln på himlen ser jag så det kanske inte blir någon solig eftermiddag,men man får vara glad ändå.

På tal om cykel så försökte jag låsa upp en helt annan cykel än min egen när jag kom hem från jobbet.....jag slängde i min väska i korgen där fram och skulle ha i nyckeln och låsa upp cykeln,men det ville sej inte......då fick jag se att min cykel stod bredvid den jag stod och *fepplade mä*,så det kan bli när man inte har vant sej vid att ha en ny cykel.


Ikväll blir det till att titta på Allsång på Skansen,tror att det är säsongsfinal idag.Vet att Peter Jöback ska medverka,men hoppas det blir några fler som är bra för det är ju de medverkande som sätter mest färg på programmet även om jag tycker att Måns Zelmerlöw har skött programledarskapet med den äran.


NU AVSLUTAR JAG BLOGGSKRIVANDET MED ATT ÖNSKA ALLA EN FORSATT FIN TISDAG!

 
 
Cina

Cina

16 augusti 2011 12:48

Hahahaaaa tänk så det kan gå.
Kan se dig hur du funderar på varför inte det gick att låsa upp cykeln.
Inget regn här idag heller.
Sol + moln avlöser varandra.
Ha en fortsatt fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

16 augusti 2011 14:32

Vad skönt att du slapp bli blöt i morse. Så tokigt det kan bli med cykeln ibland skulle velat ha sätt dig
Här har vi bara sol i dag
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Wickie

Wickie

16 augusti 2011 15:27

Hej!
min första bil var gammal en och den fanns det inte många olika nycklar till. Jag lyckades låsa upp fel bil och upptäckte det när jag satt i och inte kände igen grejerna i bilen...
Det var bara att klättra ur, låsa och lossas som om det regnade. min bil stod några vbilar bort.
Borde ha köpt en lott den dan för vad är sannolikheten med två lika gamla bilar av samma modell och färg på samma parkering "en helt vanlig dag"?
Efteråt är det ganska kul...
Må gott!
Wickie!

http://motmalet.blogg.se

 
Ruth

Ruth

16 augusti 2011 23:59

Hahaha, du får knyta en röd rosett på styret så du hittar rätt cykel tills du har vant dig vid den som är din, ja det är lätt gjort.
Kan du tänka dig jag glömde Skansen i kväll, har haft för mycket i tankarna. Inget regn här i dag, skönt.
Kram och god natt !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards