♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 29 januari 2011 16:55

Igår visste jag inte vad vi skulle göra idag,men det blev en tripp till Falköping frampå dagen.Innan dess var maken och sonen vid sjön och kollade mörtstugorna och jag var hos mamma under tiden.Lite kaffe och ett par knäckemackor blev det innan vi åkte uppåt stan.Vi var inne på PA:S och ÖB och handlade lite.....visst ja, höll på att glömma att vi var inne på Djurmagasinet också och köpte en sele till Abbe med reflex, så nu syns han bra  när han är ute och gör sina behov efter mörkrets inbrott.


Kvällen kommer som vanligt att tillbringas vid tv:n med lite gott kaffe och ikväll blir det fyllda pitabröd som tilltugg.....fyllningen består av stekt lök och bacontärningar bland annat,får se vad det kommer att smaka  


HA EN BRA KVÄLL ALLA GOA BLOGGVÄNNER!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards