♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av ♥ Monica ♥ - 11 oktober 2011 13:17

Dags att skriva lite i bloggen så den inte glöms bort av mina läsare och vänner.


Jag har just kommit hem från frissan så nu är jag presentabel igen....klippt och färgat håret.

Igår började älgjakten och i det laget som de mina är med i så blev det tre skjutna älgar...idag har det inget blivit vad jag vet,men dom har sett flera stycken älgar i alla fall så visst finns det älg i skogarna fast en del hävdar att det är ont om dom.


Om en stund ska jag åka till en kusin som jag aldrig har besökt förut och det ska bli riktigt roligt.Jag har många kusiner men vi umgås inte särskilt mycket...eller rättare sagt, vi träffas aldrig,det är bara min kusin i Jönköping som jag träffar två gånger om året och igår var hon här hos mej.


NU FÅR NI HA DET SÅ BRA TILLS NÄSTA GÅNG JAG DYKER UPP HÄR!


*********************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards