♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

En ny fråga

Av ♥ Monica ♥ - 2 januari 2012 15:58

Nu blir det en ny fråga att svara på.Föregående var ju om ni längtade efter julen och det var 29 stycken som svarade......hur resultatet blev kan ni kolla om ni har lust.


Första arbetsdagen på det nya året är avklarad för längesen,jag jobbar ju bara 2 timmar om dagen.Regnat och varit allmänt grått även idag,men ganska behaglig temperatur.


Ikväll klockan 21:00 visas filmen *Sommaren med Göran * i fyran,den ska jag titta på.Tror den är ganska underhållande,men det vet man ju förstås inte innan man har sett den.


Nu kommer snart sonen och hämtar Abbe......jag tycker inte att det är lång stund sen jag hämtade honom,men det är väl tur att man inte tycker att dagarna segar sej fram.


Detta var allt för idag.....


HA EN BRA KVÄLL ALLA...

 
 
lillis

lillis

2 januari 2012 16:56

Har svarat på din nya omröstning
Här har vi oxå haft regn hela dagen trist och tråkigt väder
Ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

2 januari 2012 17:19

Jag har också svarat på din enkät.
Vädret här grått,grått.
jag har nyss tittat på reprisen av Landet som inte är....jag gillar såna program,men det är så sorgligt också.
Nu har vi bara en helg kvar som väl är,sen blir det "oxe-veckor" igen.
Hoppas du har det bra Monica. Kram.

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

2 januari 2012 21:31

Så har då jag också visat min åsikt och tryckt på din nya omröstning.
Här har det snöat från och till hela dagen, nu är det tö och det rasar snö från taket. Har tittat på "Byggfällan" nu blir det bloggbesök resten av kvällen, trevligt det också, det går segt att ladda sidorna, men tid har jag gott om hehe..
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

3 januari 2012 08:41

Japp jag har tryckt till på knappen i din nya omröstning.
Jag började tilla på Sommaren med Göran men nääää ja gav upp vid 22 lite
speedad film o lite fånig i min smak.
Ha en fin dag min vän!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards