♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 3 september 2012

Måndag......

Av ♥ Monica ♥ - 3 september 2012 18:25

Ett litet inlägg blev det till slut idag,men det är mycket aktiviteter denna månaden.

I eftermiddag har jag varit på SPF...fick ett fint kort som inbjudan för någon vecka sen.Det var trevligt så det blir fler besök där.Det är en träff i månaden,samma som PRO,men inte samma dag eftersom det är i samma lokal dessa båda föreningar har sina träffar.

I morgon börjar träffarna på Träffpunkten här i byn......då kommer PEDER SVEDER och underhåller.


Fortsättning på ROBINSON ikväll klockan åtta på tv 4....blir spännande att se hur det går ikväll för deltagarna.


Nu ska jag greja lite med att göra i ordning oriflamekatalogerna och skicka iväg dom i morgon till några av mina kunder.


HA EN BRA KVÄLL ALLA VÄNNER!

 
 
Cina

Cina

3 september 2012 18:46

Det verkar jobbigt att bli pensionär (hoppas du förstår att jag skojar)
Kul att det är så mycket som man kan göra och att det finns så mycket bra föreningar.
Dagarna går fort när man har något roligt att göra..
Önskar dig en fin kväll!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

3 september 2012 19:13

Åh vad jag vill bli pensionär...jag längtar!

http://www.matmia.blogg.se

 
wiper

wiper

3 september 2012 20:16

Du har fullt schema ser jag med en massa kul. Jag har inte sett på Robinson denna omgång.

Ha en fin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

3 september 2012 21:51

Tur du har mycket att pyssla men det är bra när man inte har kompisgänget på jobbet varje dag,
Det är lätt att det blir lite ensamt under veckan annars. I kväll är det fullt upp på TV:n , ½-8 hos mig, Robinson, Underbart är kort, när det är klart så blir det Det okända på play. Lördag och söndag var det inte mycket att ha på TV, dålig planering av TV kanalerna. Nu är det paus så jag passar på att skriva en kommentar, nu börjar det igen.
Kram min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

3 september 2012 23:46

Tyvärr var det länge sedan jag skrev men jag ska försöka bättra mig. Har varit på träff jag med i dag. Anhörigträff med 9 st som också har en närstående med demenssjukdom. Det är så viktigt att träffas o stötta varandra skratta o gråta tillsammans över livet som ändrats så för oss alla.
Visst ska man ha drömmar o jag skulle gärna åka på bilsemester i Skottland, safari i Afrika o Transibiriska järnvägen till Kina.
Den som lever få se. Jag har i alla fall varit på Kolmårdens djurpark i sommar något som jag uppskattar. Man får vara glad åt det lilla.
Ha nu en fin höstvecka.
Kramizz.

 
Snejky

Snejky

4 september 2012 01:04

Oj, vad härligt att ha mycket på G...
Kramen

http://snejky.se

 
lillis

lillis

4 september 2012 05:50

Härligt att livet rullar på även fast man blivit pensionär
Önskar dig en bra dag
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

4 september 2012 17:27

Visst är det väl härligt att ha saker och ting att göra när man är pensionär utan att behöva stressa iväg till något jobb.Man måste ju hänga med även på äldre dar på aktiviteterna,inte bara sitta vid tv:en.
Idag regnar det här så jag har hållit mig inne med lite småsysslor.
Önskar dig en skön kväll. Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards