♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av ♥ Monica ♥ - 4 oktober 2012 21:13

Nu har jag tankat över fotot på vinsten i min tävling.Lite otydlig och suddig bild tyvärr.

Jag skrev aldrig hur länge tävlingen pågår,men ni har till och med måndag eftermiddag den 8 oktober på er att gissa.


 


gissa på nu då....

Av ♥ Monica ♥ - 4 oktober 2012 14:53

Då blir det tävling här på min blogg då......


Tobbe,Alex,Charlotte,Anton och Annie heter en syskonskara som har en känd pappa.

Vad heter pappan?

Jag kan tillägga att dessa syskon har två olika mammor eftersom pappan har varit gift två gånger.

Hoppas att ni blir många som svarar och är det flera som har svarat rätt blir det lottdragning om vem som får priset.


Vad blir det då som vinnaren får?......Jo,ett läppbalsam och en förpackning med tre nagelfilar från oriflame.


Jag har fotograferat det som vinnaren får,men jag misslyckades med att tanka över fotot till datorn,men det kanske fungerar om en stund och då kommer foto på vinsten senare i så fall.


NU ÖNSKAR JAG LYCKA TILL MED TÄVLINGEN!

 

 



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards