♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av ♥ Monica ♥ - 20 februari 2012 18:53

Klockan två i eftermiddag var vi och några andra par inbjudna till AXTORP SUNHOUSE av tommy och karin,tidningen LAND var där och gjorde ett reportage och då fick vi äran att vara med.

Jag tog en hel del kort och efter många om och men kunde jag tanka över dom till datorn från kameran.Det brukar inte vara några problem,men idag fick jag ta hjälp av Edward via telefonen men tyvärr hittar jag inte dom korten just nu så jag kan inte visa några foton därifrån,men jag lovar att ni ska få se ett antal foton när jag har luskat ut var dom är någonstans.Andra foton hittar jag,men ska det krångla så gör det det och nu får det vara för idag.


Vi hade en ljuvlig stund i våra solstolar...35 grader varmt var det och vi blev serverade juice ,olika frukter och jordnötter.Det blir utan tvekan fler besök där för det är definitivt värt 250:- för 70 minuter.Nu var vi  speciellt inbjudna så då var det ju gratis.Dom har många besökare och detta är ett snäpp bättre än ljusterapin som sjukhusen erbjuder,jag minns inte hur mycket ljusare det är i Axtorp,men det är mycket starkare ljus i alla fall så dom som har ont av vinterdepression är detta toppen och det är många som har tagit fasta på det.det är bara att önska TOMMY OCH KARIN  all lycka med detta......


Nu är det dags för en stund i tv-soffan och sen är det beställning från oriflame som gäller innan läggdags....en order på nästan 4000:- kronor blir det denna gången.


HA EN FIN KVÄLL !

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards