♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 17 april 2012

Av ♥ Monica ♥ - 17 april 2012 13:31

Idag har vi äkta aprilväder här....ena stunden skiner solen och i nästa stund vräker snön ner,men som tur är lägger sej snön inte kvar tack vare solen som skiner så fint efter varje snöfallsanfall(om det finns något som heter så)


I går eftermidag var jag på PRO-träff i Mullsjö...fick personlig inbjudan när jag hade blivit friherrinna.Det var trevligt och bra på alla sätt.Jag fick även med mej två friherrinnor till härifrån varav den ena aldrig varit där förut,men hon fick nog mersmak verkade det som för hon var intresserad av att åka även nästa månad.Det är träff en gång i månaden till skillnad från Träffpunkten här i byn som är varje tisdag.Idag ska jag inte gå till träffen här,hoppar över när det är bingo denna gången.


Middagen står i ugnen och idag blir det köttfärslimpa med krossad ananas efter ett recept som min bloggvän Cina skickade till mej på min mailadress för ett tag sen.


Avslutar mitt inlägg med att önska alla och envar en trevlig fortsättning på denna tisdagen.......


VI HÖRS SNART IGEN!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards