♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av ♥ Monica ♥ - 21 maj 2012 13:55

Nu är sommaren här och jag hoppas detta vädret håller i sej hela veckan.På fredag kommer mina före detta jobbarkompisar på kvällen och då är det tänkt att vi ska sitta på altan och äta.


Middagen är just avklarad och om ett par timmar ska jag ta plats i restaurangen på Margaretas park där PRO har det sedvanliga mötet med underhållning,fika och lotteri.Idag får jag byta ut ett kort jag fick i postlådan i förra veckan mot en kaffebiljett så det blir gratis fika för mej.Det kostar 30:- annars och då får vi en fralla och en kaka till kaffet.


Jag såg i dagens Falköpings tidning att den familjen från Kinnarp som medverkade i familjen annorlunda har fått en liten pojke....han föddes den 15 maj och vägde över 4,5 kilo.Det är alltid foton på nyfödda varje måndag i tidningen och ibland är hela familjer samlade på fotona,men på detta fotot  var det bara lillkillen som var med på bilden.


Nu ska jag snart byta om och snygga till mej lite innnan jag och kompis Lena ska åka till Mullsjö.


HEJ FÖR IDAG......



För precis ett år sen var vi samlade hos Camilla för en trivselkväll och då fotade jag dessa två glada tjejer........mina *gamla* jobbarkompisar




 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards